[ad_1]

در یک نقطه در جوانان خود را, شما ساخته شده است یک چهره و کسی هشدار شما “مراقب باشید شما می مانم که می خواهم!”

در آینه نگاه کنید. در حال چشمان شما عبور زبان خود را حلق آویز کردن و یا لب خود را فر به غیر از یک راه است ؟ من فکر نمی کنم.

خود را معلم هنر در مدرسه همیشه به شما بگویم که شما ایجاد اشتباه بود چرا که آن مطابقت ندارد و ایده خود را از موضوع شما در به تصویر کشیدن شاهکار خود را? چگونه می تواند هنر باشد اشتباه است ؟

متاسفانه naysayers از جوانان ما همچنان به tsk-tsk بیان خلاق ما در بزرگسالی است. و در دنیای کسب و کار اگر شما ایجاد, شما فرو رفته در راکد برکه. بدون خطر وجود دارد احتمال برای پاداش. بدون چالش ما نمی یاد. هنگامی که ما هرگز کشف امکانات ما خودمان را انکار چیزی بهتر است.

همه بیش از حد اغلب شما شنیده ام خسته کلیشه “فکر می کنم در خارج از جعبه.” خلاق باشید. فشار که پاکت از پیروی از رسوم. این یک مفهوم بزرگ است اما در واقع بسیاری از افراد شناور در اطراف محیط از جعبه با استفاده از آن به عنوان یک پایه و اساس. آن را مانند ناف وتر که tethers فضانورد شناور در فضا به سفینه فضایی خود را به جمع شدن دسته سه تایی است که به سگ اندکی حس آزادی. آن را به یک اتصال به ایمنی.

Naysayers هستند برگزاری است که دسته سه تایی. آنها شک و تردید در آفرینش دیگران تزریق شما با حرکت نزولی از “چه می شود اگر؟” آنها به شما خواهد گفت که شما ایده های جدید کار نمی کند, آن را نمی تواند اتفاق می افتد, هزینه بیش از حد بالا است کیفیت خیلی پایین زمان بیش از حد طولانی یا خیلی کوتاه) و منابع در جای خود نیست. آنها را به شما توصیه می “چرا” طرح خود را به پا شده است اما پس از آن از هیچ تلاشی برای ارائه یک جایگزین.

منفی متفکران تغییر ترس و خطر است. آنها نشستن در قضاوت از متفکران خلاق – ضعیف داوران پس از آنها فاقد ظرفیت برای رویا که شما انجام دهید! آنها حفظ حس درونی است که کسی را شکست دادن آنها. آنچه آنها درک نمی کنند این است که آنها تعیین کرده اند خود را برای حد وسط چرا که آنها منزوی در ضرب المثلی جعبه.

افسانه ای قصه گو واشنگتن ایروینگ یک بار گفت: “”ذهن کمی رسیدن و در حال تسخیر کرده با بدبختی; اما ذهن های بزرگ در بالا آنها را.”

کاریکاتوریست جورج شولتز ایجاد بیچاره بادام زمینی شخصیت چارلی براون که در مقابل او غمگین-گونی طبیعت بود مظهر تفکر مثبت است. به رغم بارها کینه جویی او لوسی را تکان دور فوتبال فقط به عنوان او در مورد به پا زدن او بر این باور است که این زمان خواهد بود! شولتز توصیه “دقیقه شما شروع به صحبت کردن در مورد آنچه شما در حال رفتن به انجام اگر شما از دست دادن شما از دست داده اند.”

هیچ کس Naysayers. آنها را آلوده می توانید شرکت خود را با یک ویروس زشت ریختن شک و منفی را در خود و همکاران. بسته آنها را از تفکر خلاق خود را. اجازه ندهید منفی ذهن را مانع خود را به جلو فکر کردن چشم انداز. تصور کنید. ایجاد. اندیشیدن. مشاهده موانع به عنوان فرصت هایی برای بهبود و رشد است. اگر فروش شما راکد نگاه از نزدیک در آنچه که مشتریان شما ممکن است بخواهید و پیدا کردن یک راه به بیش از کسانی که انتظارات. به احتمال زیاد حل خواهد شد در فرم چیزی است که شما تلاش کرده اند قبل از. شاید آن را به یک سرویس جدید به آن اضافه شود (داخلی و یا برون سپاری). شاید مشتریان خود شده اند آرام به خواب dreamless توسط ثابت یورش همان زمین. تکان خوردن آنها را بیدار با یک ایده با نام تجاری جدید! چه شما شده است که مایل به سعی کنید برای مدت زمان طولانی اما هرگز ؟ همه ما یک لیست آرزو tucked دور در ذهن ما است.

چه خواهد بود کاتالیست برای پرش شروع دیگران ؟ اجازه بدهید شما را به یک نکته: این نه کاهش قیمت. تنزیل یک راه حل کوتاه مدت به دلیل قیمت های حساس به خریداران بی ثبات است. به عنوان به زودی به عنوان کسی که رهبری شما را با چند سکه مشتری خود را به بعدی حرکت می کند پیشنهاد.

موفقیت شما را از تفکر خلاق است. چه می توانم انجام دهم که امروز را تحریک مشتریان من? چگونه من می توانم کارکنان شارژ ؟ اگر من می توانم آنچه را که به من تغییر مورد شرکت من ؟

جمع آوری برخی از بهترین متفکران خلاق در یک اتاق و به هر یک از آنها را ابله پد با کلمات “چه می شود اگر ؟” در آن است. مجموعه قوانین زمین. شما می توانید تنها به ارائه یک نقد اگر شما می توانید آن را همراه با یک جایگزین.

اشفتگی فکری موقتی با تیم خود را از متفکران مثبت. نوشتن هر ایده ای که بالا میآید. برنده دو جایزه نوبل دکتر لینوس پائولینگ گفت: “این راه برای رسیدن به ایده های خوب است که به تعداد زیادی از ایده ها و پرتاب آنهایی که بد دور.”

آمد تا با ایده ها و شما قطعا آمار در یکی از بزرگ! اجازه ندهید Naysayers شما نگه بازگشت. برش طناب و کشف یک مرز جدید!

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *