[ad_1]

آیا شما یک پدر و مادر از جان گذشته که کودک نمی خواهد خواب ؟ شما در پایان خود را افسار, اشتیاق برای یک شب پراسایش ‘ خواب ها, نگرانی که وجود دارد چیزی به طور جدی اشتباه با ارزش خود را بسته نرم افزاری کوچک و تعجب اگر خواب “شادی والدین” در حال رفتن به فقط یک راه طولانی از خستگی و سرخوردگی و تیره و تار چشم درماندگی?

خوب اجازه بدهید به شما بگویم این: من می دانم که دقیقا چگونه شما احساس می کنید. من (ما) کودک بود یک کتاب درسی غیر جای خواب, و ما کتاب درسی بی تجربه اما آرمان جدید پدر و مادر و ما تلاش و گسله و نگران و تردید و رنج بی حد و حصر شب بی برای بهترین بخشی از هفت سال است.

اما قبل از شما اجرا کردن جیغ “Aaaaaarrrrghh… هفت سال!!”, اجازه دهید من به شما بگویم که این بیش از حد: به دنبال بازگشت حتی بیشتر از آن است که یک blur در حال حاضر ما چیزی را تغییر نمی دهد چرا کودک ما تبدیل به یک زندگی طبیعی و سالم و شاد, هوشمند, نوجوان است که می تواند در بستر دروغ در تمام طول روز اگر شما به او اجازه دهید.

نکته این است – اگر کودک شما نمی خواهد خواب نمی شود بیش از حد سریع به نگرانی در – خواب نوزاد شما مشکل تر است به احتمال زیاد یک “خواب کردن” مشکل می توان آن را بر طرف و شما نمی خواهد که به صبر و هفت سال به خواب یک شب خوب. چرا ؟ به دلیل وجود مقدار زیادی از کمک و مشاوره در خارج وجود دارد شما می توانید با استفاده از آن ما نیست – شما فقط آن را پیدا کردم.

اما قبل از شما انجام این کار در ابتدا نگاهی به زمان برای قرار دادن وضعیت خود را به چشم انداز سمت راست و خواندن از طریق زیر نبایدها و انجام!

1) نمی – وحشت! اگر کودک شما شاد و سالم زمانی که بیدار است و هیچ کس به طور جدی و یا پزشکی اشتباه است.

انجام دهید – سعی کنید به نگه داشتن در ذهن است که کودک شما منحصر به فرد و منحصر به فرد بودن جدید به دنیای بی نهایت تعجب به طور ناگهانی قادر به دیدن شنیدن لمس و احساس و سلیقه گرسنه برای تحریک و ناآگاه از هر ایده فرهنگی رفتار الگوهای… هنگامی که به خواب هنگامی که به خوردن هنگامی که به نگه دارید, صدای خود را پایین. آن را وظیفه خود را به کشف خود کودک الگوهای طبیعی و هدایت آنها به سمت مناسب تر روشمند سفارش. آیا نمی شود نا امید نیست… بود مجذوب!

2) نمی – مقایسه کودک خود و یا وضعیت خود را با دیگران. آن را آسان به حسادت پدر و مادر دیگر که به رخ کشیدن که نوزاد خواب کاملا برای ساعت ها در پایان. این ممکن است به نظر می رسد مثل یک رویا, اما آیا شما می خواهید یک کودک است که رضایتمندانه مطیع و یا با برخی از آتش سوزی در آن روح ؟

آیا لذت بردن و گرامی فرد انرژی inquisitiveness کنجکاوی و شور و شوق از خود کودک است که به نظر نمی رسد که زمان به خواب.

3) نمی – اجازه دهید آن را تبدیل به یک مشکل برای شما. کودک شما احتمالا مبتلا به گرفتن بیش از حد خواب کوچک اما اگر شما هستند و شما نمی توانید انطباق با الگوهای خود را به کت و شلوار نوزاد خود را, سپس آن را ممکن است لازم باشد برای معرفی کودک خود را به احترام خواب معمول است.

انجام دهید – سعی کنید مقدار زیادی از راهنمایی های مختلف تکنیک ها و روش ها. وجود دارد که اطلاعات زیادی در دسترس آنلاین از پرشور و با تجربه منابع شما واقعا فقط باید برای پیدا کردن آنچه با این نسخهها کار برای کودک شما. عملی شود نه احساسی-آن را یکی از اولین چالش های بزرگ از پدر و مادر.

4) نمی – اعمال هر روش و یا روش است که در تضاد با خود و والدین طبیعی احساسات. آیا احساس تحت فشار برای انجام هر کاری شما لازم نیست شخصا احساس راحتی انجام می دهند. برای خودتان تصمیم می گیرید چه قیمت یک دست نخورده خواب شب واقعا است.

آیا اعتماد به والدین طبیعی خود توانایی های خود. شما می دانید که کودک شما بهتر از هر کس دیگری است و شما مورد اعتماد خود محافظ و ارائه دهنده.

5) نمی – دهد. حتی اگر آن را طول می کشد تا هفت سال را کودک (کودک و… نوجوان…) می توانند یاد بگیرند که برای خواب به یک روال.

انجام سازگار باشد. هنگامی که شما پیدا کردن چیزی است که شما می خواهید آن را به تبدیل شدن به یک عادت برای کودک شما. این بدان معناست که شما باید به دنبال آن طریق به اندازه کافی بلند به آن را به یک عادت – چند هفته به شروع… چند ماه به واقعا آن را به چوب. شما چگونه متعهد است به انجام یک روال جدید شب پس از شب تا زمانی که آن را طول می کشد به یک اثر ماندگار?

و در نهایت — اجازه ندهید که آن همه شما را پایمال. اثرات خود را به داشتن خواب روال آشفته هر شب از آنجا که کودک شما نمی خواهد خواب می توانید بهترین از شما و تحت الشعاع قرار دادن لذت به سادگی شادی در روزانه فرزند خود را باور نکردنی و قرقره.

اما اگر شما فکر می کنم وجود یک مشکل جدی در بازی, آیا به دنبال حرفه ای/پزشکی کمک بلافاصله.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *