گستره تبلیغات و فعالیت جشنواره ملی مهدویت، بین‌المللی شود

[ad_1]

ایسنا/قم برگزیده بخش عکس دومین جشنواره ملی مهدویت بر لزوم بین‌المللی شدن این جشنواره و حضور عکس‌های جذاب در حوزه مهدویت تاکید کرد.

احمد تاجی برگزیده بخش عکس دومین جشنواره ملی مهدویت که به همت جهاددانشگاهی قم برگزار شد، گفت: حدود ۳۴ سال از اولین قدمی که در عرصه عکاسی گذاشتم می‌گذرد.

وی در خصوص حوزه فعالیت خود در زمینه عکاسی حرفه ای، تصریح کرد: از همان ابتدا تا کنون بیشتر در حوزه مستند و اجتماعی فعالیت می کردم اما اخیرا به زمینه هنری نیز علاقه مند شده و فعالیت هایی انجام می‌دهم.

وی علت شرکت خود در جشنواره مهدویت را علاقه به موضوعات مذهبی و آئینی دانست و بیان کرد: روز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) جمکران بودم و صحنه هایی از مراسم را ثبت کردم و بعد که ماجرای جشنواره را شنیدم تصمیم گرفتم با همین عکس ها در آن شرکت کنم.

تاجی ضمن تشکر از برگزار کنندگان جشنواره، آن را فرصت مناسبی برای عکاسان و دیگر هنرمندان دانست و اظهار داشت: متاسفانه تبلیغات جشنواره بسیار محدود است و فرصت را از بسیاری عکاسان و دیگر هنرمندان می گیرد.

وی عنوان کرد: بهتر است تبلیغات جشنواره در سالهای آینده وسیع تر و حتی در حوزه بین الملل صورت گیرد تا از حضور و‌ رقابت هنرمندان حرفه ای بیش تری در آن بهره مند شویم.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *